|
|
金日係:2008 年 3 月 7 日 星期五 係咪晴天哇?:
"]ˋ`'我一直在這裡 別忘了我有多麼愛你'.*]..+!]'|* |
| 2008-03-07 |
萍子中意嘅分類系: -`____我的錯 |
唉>BAD DAY```
英文堂X2.1個字''悶''`
中文堂都還好-V-'
數學堂對卷>>我死比你睇T^T
跟住視藝堂牙SIR請左假-0-
留係課窒{- -V},,
首先係個唔知邊個死人頭代- -
好XXX囉佢>>
跟住.就因為琴晚冇訓過GE原因.訓著左,,
直至落堂至醒番 {- -V}
講解下琴晚先-33-
琴晚因為某D事就搞到1點半..
見得番幾粒鍾就諗住唔訓喇-33-
跟住熄左電腦之後``
訓左係張床到,,聽收音機>33<
聽903-00->>不能說的MIMI`{用廣東話講架}
聽到笑爆肚-33-訓唔著- -
跟住就眼光光.望天光-口='',,
科學堂>>最開心ge一堂
自從掉左位之後-33-..
{梁朝偉演技}已經係我ge招牌動作=-=
金堂我地玩溝野 {-/3\-}
唔記得左係喵鼠嚕^^
呵xd-3-"
我溝到漸變色唷>^<
唔係小小就變左.
係一層一層咁顯示到出黎-33-
唔會溝埋哂ge..>>明嗎?
LUNCH```hurt so bad`!!
你唔好以為你好勁啦''
憎恨已經開始在我的心裹就快滿瀉``
|
| posZ` tiME":2008-03-07 10:19 PM 給萍子的留言 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|