|
|
金日係:2008 年 3 月 26 日 星期三 係咪晴天哇?:
"]ˋ`'我一直在這裡 別忘了我有多麼愛你'.*]..+!]'|* |
| 2008-03-26 |
萍子中意嘅分類系: -`____lovE* |
哈xd''
岩岩番到黎-33-
金日真係好開心'^0^
放假以黎最開心ge1日``
你地只會見到我d3係白色/黑色又或者係藍色''
好小會有其他顏色架囉-33-
真係冇乜機會有其他顏色架囉-33-
金日1點鍾去左圖書館^^
跟住做左2個幾鍾終於做完-33-
跟住去左黃埔行'
見公園就玩''
真係好似個小朋友咁^^
3條友周街蕩-33-'
無計-3-
去左其中1個公園ge時候''
Angel無啦啦倩左落個識'育'ge'sir'滑梯到``
笑死我xd``^v^
珊仲勁''>x<
我問佢望乜野- -
佢冇啦啦答我話'廣東話'-0-
1個2個傻左^^
___我冇傻*因為我特別''好''*0*
呵xd``
跟住都見到好多識*ge人啦>0<
真係仲開心過m記叔叔^v^
{+埋KFC伯伯丫'唔該`}
我真係驚金晚失眠*
總之金日真係好開心^^
聽日要做哂作文+筆記薄佢''xd
努力ah-33-
閉閉>v<
|
| posZ` tiME":2008-03-26 05:40 PM 給萍子的留言 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|