|
|
金日係:2008 年 3 月 31 日 星期一 係咪晴天哇?:
"]ˋ`'我一直在這裡 別忘了我有多麼愛你'.*]..+!]'|* |
| 2008-03-31 |
萍子中意嘅分類系: -`____lovE* |
琴晚好唔開心=[
同eman傾msn.
跟住傾到喊左出黎.'
喊左好耐...
同佢傾到>感受<呢樣野'
真係好唔開心;
唔明點解d人可以咁自私.
咩都自把自為`
完全可以唔理人感受.
我唔係咁中2呢d人`
有時候.
你唔係唔可以講大話.
除非你係講唔想傷害人個d大話'
咁我就冇乜所謂'
但你竟然可以對住我都仲講大話.
有冇諗過我ge感受.
有d野.唔係個個都玩得起.
你唔想人地出賣你.
咁你有冇諗過你都係到出賣緊我牙.
有時候.
我唔出聲唔代表我唔知.
唔好當我係冇道.
我都係人.我有感受.
你唔好以為玩玩下就得.
感受係攞黎尊重架.唔係攞黎玩架'
請你記住呢d野.
有時候.你係到話人咩咩咩.又點點點'
我都唔出聲啦.我都唔想閙你.
但係你真係好過份牙.
你根本就冇諗過個個人ge感受'
人地唔係因為比你玩.比你話而生存架.
尊重下你自己啦.有樣野叫自尊心.
唔係個個都好似你咁玩得架.
你唔中2ge野.唔做ge野.'
人地中2做..
就算係.都唔關你事啦.
呢d係人地ge興趣黎架.
就算係咁.你都唔可以咁樣去講野'
呢個世界唔係你話岩就岩.錯就錯.
你中2就中2.唔中2就唔中2.
唔係個個都要順你意架.
理下人地感受啦.
既然你可以咁樣做.人地都可以'
唔好以為講一個大話就冇人知.
每個人比人呃都唔開心架啦.
就算你唔係.你都唔可以咁樣去呃人.
每個人都有容忍ge限度.
我唔同你嘈.並唔係因為我唔夠你講.
只係因為唔想係同你嘈ge過程中間影響到其他人.
我唔想搞到人地唔好意思.
我唔可以話我完全岩哂.
但至起碼我識尊重牙.
你呢.一d都冇'
你一直以黎點樣去話人.去玩人
我都冇話過你.係因為我唔想同你嘈*
唔好以為只係一件小小ge事.
呃得到人就算.坦白講.我都唔係好玩得起.
唔好單靠你估就可以.
有d野唔出聲唔好當佢真係咁樣.
唔該你以後.
做每件事之前都理下人感受.
清楚結果係點至好做.
如果你一直都係咁.
我唔會原諒你架.
你講得太多大話喇.
我而+好憎你'
冇人中2人地講大話呃自己架.!
玩.?感受唔係講玩架.
你冇感受.唔代表其他人都冇.
你玩還玩.講大話還講大話.
唔好騷擾到其他人牙.!
我最後一次警告你.
你再係咁的話.
我同你連fd都冇得做!
----------------------------------------
好期待聽日牙^v^
愚人節``!
|
| posZ` tiME":2008-03-31 07:58 PM 給萍子的留言 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|