s!U CA''萍` 日記仔     ♥命運`只懂得叫我愛你!   
    { 傻 萍}.. ''                                       每天都偷偷看著你"        - ++++++ -                                                      >v<     除了你外_''   我眼中沒有其他人       >v<                     
                        就算用酒精__* 也洗不走我和你快樂的{{回憶}}            
[],,|!!×▂+))醜小鴨<<有資格愛人嗎| | ?*°﹏|°[ ×,,

Forever__CA
暱稱: s!U CA`萍`
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2008-07-15
2008-04-13
2008-04-08
2008-04-08
2008-04-07
文章分類
全部 (155)
>0<..受驚 (2)
>3<..不可能嘛'' (12)
-`____lovE* (40)
-`____我的錯 (3)
-`____狠萍淡 (45)
-`____筆萍淡 (48)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 50
今日人氣: 15
累積人氣: 1497
好友名單
金日係:2008 年 3 月 31 日  星期一                      係咪晴天哇?:陰天
"]ˋ`'我一直在這裡 別忘了我有多麼愛你'.*]..+!]'|*


2008-03-31    萍子中意嘅分類系: -`____lovE*

琴晚好唔開心=[
同eman傾msn.
跟住傾到喊左出黎.'
喊左好耐...
同佢傾到>感受<呢樣野'
真係好唔開心;
唔明點解d人可以咁自私.
咩都自把自為`
完全可以唔理人感受.
我唔係咁中2呢d人`

有時候.
你唔係唔可以講大話.
除非你係講唔想傷害人個d大話'
咁我就冇乜所謂'
但你竟然可以對住我都仲講大話.
有冇諗過我ge感受.
有d野.唔係個個都玩得起.
你唔想人地出賣你.
咁你有冇諗過你都係到出賣緊我牙.

有時候.
我唔出聲唔代表我唔知.
唔好當我係冇道.
我都係人.我有感受.
你唔好以為玩玩下就得.
感受係攞黎尊重架.唔係攞黎玩架'
請你記住呢d野.

有時候.你係到話人咩咩咩.又點點點'
我都唔出聲啦.我都唔想閙你.
但係你真係好過份牙.
你根本就冇諗過個個人ge感受'
人地唔係因為比你玩.比你話而生存架.
尊重下你自己啦.有樣野叫自尊心.
唔係個個都好似你咁玩得架.
你唔中2ge野.唔做ge野.'
人地中2做..
就算係.都唔關你事啦.
呢d係人地ge興趣黎架.
就算係咁.你都唔可以咁樣去講野'
呢個世界唔係你話岩就岩.錯就錯.
你中2就中2.唔中2就唔中2.
唔係個個都要順你意架.
理下人地感受啦.
既然你可以咁樣做.人地都可以'
唔好以為講一個大話就冇人知.
每個人比人呃都唔開心架啦.
就算你唔係.你都唔可以咁樣去呃人.
每個人都有容忍ge限度.
我唔同你嘈.並唔係因為我唔夠你講.
只係因為唔想係同你嘈ge過程中間影響到其他人.
我唔想搞到人地唔好意思.
我唔可以話我完全岩哂.
但至起碼我識尊重牙.
你呢.一d都冇'
你一直以黎點樣去話人.去玩人
我都冇話過你.係因為我唔想同你嘈*
唔好以為只係一件小小ge事.
呃得到人就算.坦白講.我都唔係好玩得起.
唔好單靠你估就可以.
有d野唔出聲唔好當佢真係咁樣.
唔該你以後.
做每件事之前都理下人感受.
清楚結果係點至好做.
如果你一直都係咁.
我唔會原諒你架.
你講得太多大話喇.
我而+好憎你'
冇人中2人地講大話呃自己架.!
玩.?感受唔係講玩架.
你冇感受.唔代表其他人都冇.
你玩還玩.講大話還講大話.
唔好騷擾到其他人牙.!
我最後一次警告你.
你再係咁的話.
我同你連fd都冇得做!

----------------------------------------

好期待聽日牙^v^
愚人節``!

posZ` tiME":2008-03-31 07:58 PM   給萍子的留言  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Forever__CA 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]