自從上次之後,我同啊佩一直都冇聯絡過
上左msn,佢個人頭永遠都係灰色
試過想提起電話打比佢,但到最後都係放反底
有次,我煩惱緊啊佩既時候,個苦惱既面比我啊媽見到
媽:你對住部電腦系到扮咩煩啊,啦啦聲溫書啦
雖然有時啊媽好煩,但係今次反而點醒左我
我:關唔關你事啊
又係既,人地都唔搵你咯,咪死死定定溫書咯
溫溫下既時候,msn又響了
唔洗問,一定係啊韻
韻:喂,天日考數學喎
我:你驚我炒啊?
韻:緊係啦你咁廢咩都唔識
我:算啦我依加冇心情同你玩,你搵啊柑啦
韻:你係咪咁啊...
我:我前排咪比老師捉既
韻:唔係冇事啦咩?
我:本身我講好左果日系學校門口等啊佩,屌就係因為呢一句...
韻:原來又係佢...天日朝早一唔一齊食早餐啊?
我:冇所謂啊,叫唔叫埋其他人?
韻:叫唔到啊
我:原來你條友係搵唔到人先搵我
韻:唔係啊,去定唔去姐
我:你叫到我咪去囉
|