|
|
Let Me Find Love Give Me Comment:2013-02-07 07:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2013-02-07 |
6/2
好來冇打野啦
琴晚好開心同姑姐1齊食dinner
平時都系去酒樓食dinner
今次轉下口味,,去大家樂
原本想叫半隻雞架,,點知買晒
之後睇下有咩岩食啦
想食燒味飯,,旦系驚唔夠飽
最後叫左2個小菜,,西芹魚塊+菠蘿生炒骨再加多碟楊州炒飯
呢餐飯雖然好少,,不過真系食得好飽 
p.s.今日同阿媽行花市,,之後去屯市大家樂食下午茶 
|
| |
|