忙死我啦!!!!!
味分高下未睇晒就出屯市See汪東城@飛輪海.....呵呵=]
天日.....我有小小中意左.....萬寧妹妹同高Ling
p.s.唔好諗埋1邊.....系天日某個Function既主角咋
仲有.....果班不知所謂既「o靚」妹.....
可唔可以認真d做下功課
唔好下下掛住追星玩電腦啦