今日上普通話堂好正xd
同楊,瑩,怡.係到21點&鋤大d
因為miss講d野喪悶=.=
跟住英文堂baby同彪傳紙仔比miss捉左
放左學同baby坐左陣
我吾小心整左d布甸落下面個到~.~
baby係咁話我射野lol好無奈...
過多陣佢就走左
之後同蕉,敏,彪,瑩,汶,婷,琳玩
玩左陣,就番屋企.
baby"我不會孤單只因有你在*_87days(: