朝日諗住同彪一齊去比書怡
點知呀點遲左起身.
所以無去到=='
跟住去左褲仔屋企
食野&玩 @@
番到屋企同某某人傾左陣
就訓左陣...
之後食飯再訓
好累呀!!
講住咁多先
掰掰
`||▋| 我 微 笑 是 為 你 微 笑 ○o°