| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 10 月 13 日 星期五  | |
| 赲... |
帶著疲累的身軀回到家中...
晏d先睇下打唔打日記啦-v-""
男甲好cheap lor,
咪洗指意要我地再幫你地練波呀!!!
聽日去呂明才打friendly,
b grade加油呀>v<"""我都要加油呀!!!
今日OLE搞得唔錯,希望下次都咁順利~
女仔今日打friendly好勁呀^^"
學界一齊努力啦!!!
今日勁比人話我讀書點點點lor...勁唔開心
又比人話我大個唔好做d咩,要做d咩咁
跟住又話我成績差唔到我揀咩野做
我頂,係唔係屋企人黎嫁,唔十卜我咪算lor
仲要次次都踩呀~~
比人咁話一話即刻唔想讀喇!!!!!!!!
聽日唔知去唔去中大好><""
唔打喇,又比人煩,聽日都唔洗返學,遲d訓都唔得!!!唉
|
| 刊登時間︰2006-10-13 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 10 月 12 日 星期四  | |
| 唉!!! |
真係好慶呀,邊個話我拖住個女仔行山呀?!?
仲要話比miss知?!?
真係好憎d人o係到無中生有惹事生非!!!!
今日唔打日記喇,聽日第一次OLE好多野搞呀,
又要做功課....busy!!!><""
為何我的心有著剌一般穿過的感覺...
厭倦了象徵式的生活
思路開始錯亂
朋友對我很重要
女朋友卻可免則免 |
| 刊登時間︰2006-10-12 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 197 | »
|