| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 5 日 星期四  |
| 2007-07-05 |
分類: 未分類 |
今日又派卷
pth:80.5分
個時好開心
但係...
math:67分
好想喊
好低分呀
入唔到頭10
我會想死
其實我喊左,
不過好快
超唔開心
唔好完唔留cm
唔係我封ip唔該
估唔到你仲係咁
最估唔到你地都係咁
點解先
次次反親都係佢有人幫
我呢得番d打機朋友
咩原因呀
咁姐係話佢岩哂
我錯哂
咁算點先
次次都係咁
唉........
|
|
|
廿四味+||** 於 2007-07-06 06:25 PM 發表:
CMCM=]
唔好唔HAPI唷``
你其他科都好勁架MA,,
MATH又唔係好低分,,
ADD OIL吧!!
下次考得更+好""
|
網主回覆
不如你比3分我la
我唔想6字頭
下次
我都唔知仲有冇可能
10個cm wo Posted at 2007-07-06 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kAi晴"軟膠!` 於 2007-07-06 11:05 AM 發表:
哇哇哇`!
你咁好都想喊!
咁我咪要訓街?
我得果32!
我真係夠班去食屎喇!
|
網主回覆
-.- Posted at 2007-07-06 01:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大爆 -♥♥♥ 於 2007-07-06 08:58 AM 發表:
AM...-3333-!CM到..=)!
黑色字有辦法睇到嫁>3333<!
你d成績好好喎-0-!
|
網主回覆
你睇左都唔好講比人聽
一般la d成績 Posted at 2007-07-06 01:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TracyLch_BL 於 2007-07-05 08:59 PM 發表:
胡b!你將d字黑色左,,搞到我好有衝動想睇哇-.-'
你諗住轉XG咩?OR QOOZA?轉左一定要講俾我聽呀*
雅:好一句希望在明天=.=
|
網主回覆
-.-
唔比得你睇架
我打左出黎係為左唔想屈係個心到
都唔知會唔會轉
轉左同你講 Posted at 2007-07-05 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-05 07:32 PM 發表:
俾多cM你又點話!!?
唉唉/ 33333 \
我其他科好CHEAP咋>33<
你睇我xG就知架啦!!
我英文都比唔上你啦~~
唔緊要啦``
希望在明天牙MA!!呵/\/\"
|
網主回覆
-.-
多謝wo
好一句希望在明天牙== Posted at 2007-07-05 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-05 07:29 PM 發表:
胡B`唔好唔HAPI,,,我俾多幾個cM你補數!!^_____________^`
你其他都好勁哇``
就算你唔好,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,都有好多人衰過你啦!!?
係未!?
所以俾D信心,,加油哇`
|
網主回覆
我都想
我驚達唔到目標
我會死架
我既目標係名次要升多名
幾多都得
今次死得la Posted at 2007-07-05 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-05 07:26 PM 發表:
珍姐,,,唔緊要啦``
下次努力`
胡b,,我睇番你之前覆cm話想轉牙ma!!?唔係咩!?
十卜u哇~^________^`
|
網主回覆
嗯 Posted at 2007-07-05 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吸血鬼*]] 於 2007-07-05 07:02 PM 發表:
你令我感到自卑了!!!!!!!!
你67分咁高都喊
但我36分..........
係咪應該去跳樓?????
唉..........
覺得自己好失敗............
|
網主回覆
咁我味要介手
我對自己要求不嬲高
今次考到咁
本來9x得番6x
我仲失敗 Posted at 2007-07-05 10:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-05 12:10 PM 發表:
胡b轉xG!!我會十卜你架`[[如果你想,,,]]
轉左記得講俾我知!!^_________^
|
網主回覆
咁都比你睇到 Posted at 2007-07-05 04:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-05 12:06 PM 發表:
胡b`我都唔係好你好多,,,我math 得個66分咋!!
be happy!!^____________^
你上次考得好都會加分架ma!!!所以加油哇>33333<
我都唔知有冇頭5 tim la!!冇ga話就死梗lu/ 3333 \
|
網主回覆
你其他仲好la
拉番高哂d分 Posted at 2007-07-05 04:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|