| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| 有cm的1日 |
分類: 未分類 |
聽日就去海洋公園la
好期代呀
都唔知要汁d咩
同埋要買d咩
開心到想死唷
今日歌唱比賽
魚死lu
唔知點解個鋼琴彈彈下
又停停下,係唔係太緊張呢
算la,聽人地d歌仲好
10點鐘有社籃睇
但係我地11點先走得
睇唔到女子tim
男子睇左愛打望
望就有好多高佬
愛就有好多勁人
放學去左新港城
搭車個時見到李漢和都上左車
區鉦扲住部psp又唔知佢係到
李漢和就行埋去睇下
見到有psp同區鉦講
不如一齊玩la
勁好笑
佢話呀sir聽日比番佢
去左大快活
又走左冇食野
我,陳記,呀輝陪亮買袋
1xx蚊,佢用張500黎比
係到串咀
經過一輪波折就返左home lu
唔知今日仲會唔會冇cm呢
期待期待
|
|
|
CM到..=)!
我無睇到你地班TIM..靜係唱?
你地MISS忙嘛..D教英文GE MISS都超忙..
搞到我地班主任狂俾我地鬧sIN肯幫我地練下咋-3-!
但都係搞到超樣衰..-33-!
|
網主回覆
嗯,個彈琴停下停下都唔知想點
我地好似練左4,5次到喳
都唔知有冇,次次都係到玩-- Posted at 2007-07-10 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
河童﹏深' 於 2007-07-09 10:45 PM 發表:
放心.有CM呀 >V<''
我驚聽日又唔知醒 =________=''
|
網主回覆
你就會=]
其實我都有d驚呀
開心到唔識醒 Posted at 2007-07-09 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
"___BluE BlUe* 於 2007-07-09 10:16 PM 發表:
|
網主回覆
我依排發覺有人睇完就走
我知係邊個
有d就成日黎但係唔識
我好想知佢地係邊個tim Posted at 2007-07-09 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
"___BluE BlUe* 於 2007-07-09 10:15 PM 發表:
|
網主回覆
THZ呀
我本來諗住7日都係冇cm
我就唔打
點知要咁樣你地先肯留
點解你地成10幾個cm
我最多得10個既
係唔係路過都唔留1個
我係唔係咁差先
差到2日都冇cm Posted at 2007-07-09 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|