| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 2007-07-15 |
分類: 未分類 |
今日心情好
起身打左陣機
藍姐打左電話黎
叫我2點半落去黃金
今日我表哥黎左
幫我睇下部腦
睇下睇下到左3點幾
星爺係咁打黎問我落得黎味
so我好快就落左去
我咩都未食,就去左m記買野食
買左個餐,正到,個包都係岩岩整
好味到想再食多次
去左黃金,比廿四味同佢地d fd
係咁搶薯條,冇左3分1包
去左租片睇,要入會員
好采我有姐,但係佢話要埋xx單
佢個到話或,昆人既
好采都租到片睇
租左哈利4睇
上左廿四味屋企到睇
睇到6點幾,kk同星爺話走人
得番我一個,點解我唔走
因為我比人威脅緊-.-
睇到7點走lu
聽日就last day la係中一
又扲成績表,我睇都係考得唔好
好既我扲,唔好既唔使比我睇
接受唔到呢d事架我
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-17 07:50 AM 發表:
千其唔好調班牙!!\ 33333 /
唉唉`但係你都考得好好牙!!
係未先!?
|
網主回覆
嗯 Posted at 2007-07-17 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TracyLch_BL 於 2007-07-16 10:24 PM 發表:
CMMMM=]]
你地一定入到D班呀!>V<
+OIL!^V^
|
網主回覆
係哇 Posted at 2007-07-17 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
"___BluE BlUe* 於 2007-07-15 10:49 PM 發表:
|
網主回覆
我諗唔到你有咩名叫呀麻
唔通叫藍x2,呢d係你地女仔先叫得出
咁你想我叫咩,藍妹? Posted at 2007-07-15 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kaitik 於 2007-07-15 10:45 PM 發表:
得嫻可以上我個BLOG:www.blog.qooza.hk/Kaitik
|
網主回覆
你打d野少到
都唔知點留cm Posted at 2007-07-15 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kaitik 於 2007-07-15 10:43 PM 發表:
(NO.1^.^)
咪亂up24呀!咸濕果個係 李應豪呀!!!!! 
|
網主回覆
你真係得閒wo
你唔打機? Posted at 2007-07-15 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|