| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
| 2007-07-20 |
分類: 未分類 |
我要去青衣la
姐係我表哥屋企
因為聽日同佢去書展既關係
今日要去佢個到訓
方便麻
我離開馬鞍山
唔like我d人係唔係好開心呢
你呢段時間想搵我既
打我手提la
68067977
唔好忘記我呀
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-21 08:29 PM 發表:
喂喂,,,胡B,,唔好咁啦!!
我當你係FD,,,不過唔知你有冇當我係FD JA!!
你咁得意!!
唔好走牙,,,胡B
我一定會好掛住你架`
快D番牙!!/\/\"
|
網主回覆
8月1號味見到大家囉--
我會番黎既 Posted at 2007-07-27 03:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM到..=)!
bE hApI喔>333<!
哈..你有好多朋友等緊你嫁嘛..=)!
吾好亂諗野嘛...*333*!
|
網主回覆
冇計la
我鐘意諗野
邊個方面都諗
可能會亂估野架 Posted at 2007-07-21 12:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|