| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 23 日 星期一  |
| 2007-07-23 |
分類: 未分類 |
行過都唔留cm
信唔信我唔打呀拿
前幾日去左書展
同埋表哥班fd去
個個都高我成個頭以上
書展好悶
冇買到書,睇唔岩
去左附近一間野到食面
難食到嘔茄
搭地鐵去左荃灣
去左網吧玩
唔好話比我呀媽聽呀
實比人小
拿我要cm呀
ps:我仲係青衣呀
|
|
|
吸血鬼*]] 於 2007-07-28 02:37 PM 發表:
我番黎喇!!!!!
留個cm俾你先""""""""""
|
網主回覆
冇比人賣豬仔呀
咁大命番到黎
有冇手信呀 Posted at 2007-07-28 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGA雅 於 2007-07-27 10:50 AM 發表:
拿,,,,,,CM在我手!!哈```
想要CM!!!?
好啦!!就俾個CM你啦!!^_______________^
|
網主回覆
邊個唔想要cm架
你真係好人 Posted at 2007-07-27 03:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
"___BluE BlUe* 於 2007-07-27 09:31 AM 發表:
|
網主回覆
Posted at 2007-07-27 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
糖=)* 於 2007-07-27 12:46 AM 發表:
|
網主回覆
多謝cm Posted at 2007-07-27 03:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
``大爆..* 於 2007-07-27 12:15 AM 發表:
cM..=)!
cMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
|
網主回覆
THZ Posted at 2007-07-27 03:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|