你的意思我很清楚...我都知我自己應該點做
現在的我只有一件事要做,就係讀好d書...只有呢一樣姐
你的所有野我都唔會再問,無興趣知
你的樣子不會再出現在我的記憶/心中
就算有無放低結果會不一樣嗎???誰能明白我的內心
其實我都是不會好受過你,只想希望你地唔好再講佢