星期五比賽之後好正,埸波唔洗輸,仲有人請野食,食pizza
埋單9百幾蚊...食左等於無食到
埸波0:0就咁完埸...
再下一埸比賽係學界
第一埸無得出,要第2埸先出得
第2埸係3月15號...
下埸青苗比賽係3月29號對東區...
功課做完,哈哈...學界and青苗努力+油啊!!
各隊友!