我一次寫blog,希望有人睇la xp,新年假就放完=w=,呢幾日番黎之後都係係屋企過,幾日沒出街,有d悶,唯有留係屋企過= =,諗住做功課個時- -,先發現沒拎其中一樣物理功課番黎- -,真無奈,算,留黎星期1先做la :x