| «‹ March 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 16/7 各位同學 BYE BYE 啦! |
分類: 未分類 |
今日係我係母校的日子!
先係要做咗mathe的預試先
跟係中文同英文
因為悶到嘔 ,所以唔講啦!^^
接着係惜別會
首先係食嘢先
都絛咩好食
不過就飲咗三杯嘢> <
跟着才是最精彩的
有各班的表演
第一班是6A
他們唱了一首"友共情"
仲講咗的好感人的說話
如果我係他們的老師
一定會忍唔住喊!
6B就表演咗一埸話劇
都冇咩特別!
接着就是我們6C啦!
我們做了個"奧吱喳學壇頒獎禮"
買咗O的好得意的GE嘢比老師
林樂生叫我頒"最佳說話指導獎"
頒比馬副校長同陳秀絹老師
因此她們教我們說話
我們送了一人一粒喉糖比她們
完咗頒獎禮,
我們唱了一首"誰曾應許"
莫老師用之前我們頒比她的"指揮棒"(其實係竹櫼)來指揮^^
6D又係做話劇
好過6B GE..................
放學時,
我去自行
賤人葉梓軒又不斷煩我><
謝穎羲又吵住我
~煩死~
不過都係最後一次煩到我咋
想到要和同學各散東西
心中又一陣傷痛
好唔捨得各位啊!
希望我們會有機會再一起啦!
|
| 發表時間:2007-07-16 08:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
|