table{style;border:4px double; border-color:#ED1AEA}
Man In 敏妍 日誌
Hi Hi
這個blog我本來都諗住自己睇ge...

其實..........我個blog真係好悶嫁!!!!!
FungManIn
暱稱: Man In
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
兩年啦
調左位
2010-11-01
miss you
2010-08-19
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 81
今日人氣: 2
累積人氣: 3906
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


16/7 各位同學 BYE BYE 啦! 分類: 未分類

今日係我係母校的日子!

先係要做咗mathe的預試先

跟係中文同英文

因為悶到嘔,所以唔講啦!^^

接着係惜別會

首先係食嘢先

都絛咩好食

不過就飲咗三杯嘢> <

跟着才是最精彩的

有各班的表演

第一班是6A

他們唱了一首"友共情"

仲講咗的好感人的說話

如果我係他們的老師

一定會忍唔住喊!

6B就表演咗一埸話劇

都冇咩特別!

接着就是我們6C啦!

我們做了個"奧吱喳學壇頒獎禮"

買咗O的好得意的GE嘢比老師

林樂生叫我頒"最佳說話指導獎"

頒比馬副校長同陳秀絹老師

因此她們教我們說話

我們送了一人一粒喉糖比她們

完咗頒獎禮,

我們唱了一首"誰曾應許"

莫老師用之前我們頒比她的"指揮棒"(其實係竹櫼)來指揮^^

6D又係做話劇

好過6B GE..................

放學時,

我去自行

賤人葉梓軒又不斷煩我><

謝穎羲又吵住我

~煩死~

不過都係最後一次煩到我咋

想到要和同學各散東西

心中又一陣傷痛

好唔捨得各位啊!

希望我們會有機會再一起啦!

發表時間:2007-07-16 08:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 FungManIn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]