個個人都話返工返學可以忘記
但係唔知點解我愈返工就愈想起你
我諗我真係愛上左你.你令我無法放低你
我返工只因你好想同返你一齊但係我知你唔會,再相信我
但係我只係想你信多我一次...可能真係一次就夠.
可能你會諗你比左機會我.我會傷害多你一次.
但係我對你都冇得改變因為冇一個可以代替你.
心中有萬個問號 爲何從未互相傾訴 怎麼一起到老 妳我面前像沒去路 然而對妳百般討好 一切也會爲妳做到 [只不過渴望回報 而妳當沒看到 [留住妳 會否比分開更好 ]還是我需要畫上句號 怎麼要在這分手一刻對我好 離別妳 會否比一起更糟 還是我需要換個態度 喜歡妳便要懂得習慣這一套
又開始我GE素K天崖
SORRY