| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  | |
| 畢業........ |
就快畢業lu,,唔知點解好唔捨得`
好想繼續留係小學ah`
不過我都知係冇可能架啦....
係到送首歌俾我最好既fd=]
我們的記念冊=]
願我愉快三個 友誼萬歲七個
小馬自稱懷緬我 但無法解釋牽掛我甚麼
在這記念冊之中 大傻成熟了很多
他竟祝福我未來要突破
*同學驟變老友 都想有 前程錦繡
從前未算老友 也突然想握下手
#誰在悼念快將接近成年
誰告誡我課室不要睡眠
在臨別就似明星給我簽名 對我表演
還未學習怎麼紀念從前
便發覺要懂得擁抱明天
囑咐都當諾言 以後不知會點
大個當然會善變
就算忘了功課 我們記得怎坐
考試罰抄嘗試過 但誰會記得怎去唱校歌
願你也後悔當初 為何胡亂唱這歌
卡拉OK裡面無法直播
Repeat * #
從此怎偷看校草 才深深悔恨常常遲到
他給我們 支撐過每個清早
臨別要在這間愉快的班房起舞
Repeat #
|
| 發表時間︰2006-07-02 12:54 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
算NA老公`
當年我都超吾開心''仲喊左好多次-V-''
|
網主回覆
嗯,,知道了=]
岩岩先喊完/3\ Posted at 2006-07-02 02:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|