████████████`**一切°...×都是由[零]開始°!×★,.,
× °°應該漠不關心*╭然而還著緊◆!`;'
GAPYINGG
暱稱: gapying`xP
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
攰-3-
唱k-v-
悶..
-______-!
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 23
今日人氣: 39
累積人氣: 1368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
攰-3-

今日都係照常返學啦,,

小息之後要聽一個講座,,

關於反黑社會果d-3-

好鬼鍾意睇果d片,,超好睇xd

d聲超正x]

聽完講座仲要留返係禮堂到,,講去畢業營d野""

講左超耐呀,,陳sir好鬼幽默xd

跟住12點7就放學啦`

放學之後,,到左4點幾,,落去商場同6e班某d女仔同埋小婷玩=]

嘩卡卡,,同冬菇怪獸決戰

過左冇耐,,就返歸啦,,冬菇怪獸話畢業營再決戰,,卡卡xd

跟住返到屋企,,等到5點幾,,小2打黎""

話去屎win明啦,,好野>w<

咁我地就去等車啦,,等左冇耐`

落雨喎,,次次都係咁,,個天係咪咁玩我呀-___-!

有車黎lu,,上左車之後,,過左一陣,,小2就嗌泳池落-3-

個個人都望住佢,,笑鬼死我xd

跟住果條司機繼續開車-0-

搞到我地去到尚德先落車!!

條仆街含家產呀`

搞到我地當失路= =

行左勁耐,,搵到地鐵,,好開心xd

諗住係去寶林啦,,點知唔係,,原來係去油塘-0-

落車之後再轉返車,,去寶林`

終於成功到達目的地啦,,開心開心>w<

入到泳池,,就去換3,,跟住淋濕個身,,沖去游水xd

落左水之後,,搵小家,,搵左一陣就搵到啦,,我太勁啦xd

跟住就玩玩玩-3-"

玩到唔知幾多點走人返歸-333333-

 

 

發覺今次係打得最多野既一次xd

發表時間︰2006-07-03 11:45 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 GAPYINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]