最近入左瑪麗做換豬心瓣手術 住院期間同d病人,醫護人員,呀姐熟晒
有d仲問左拎 fb,msn,電話 住左11日醫院 e + 要休養 3個月---1年
停牙城,影車,出funz 又要介口 真痛苦
希望快d可以過返自己平時ga生活就好了