今朝10:00 起身 去旺角睇牙 牙醫話11月返黎就拆COOL
但要帶起碼一年定位器 睇完去左KFC 食早餐
都13:00左右囉 ... 食完去等104 上石硤尾影40
好彩早影+企錯位 下段唔見左部車 ,企啱位係影唔到的
之後搭40 > 235 返屋企
到安蔭後行緊返屋企 見到我部代表車JN7473 35A 私緊入黎 準備開工
見到唔影好似好咩咁 所以決定等埋佢出先走
16:30 arr home
正終於拆得cool la