| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
| `-從此靠你鬥志強頑 至勉強撐多一晚<3 |
分類: 未分類 |
功課差;chi,長篇
eng;comp+dict corr,gold fish/_\<唔見左.
mat;ws...
個屈機ching比好多功課,屈機!(eng)
以下是關於hw的問題;;
1.)chi長篇可以睇d咩書?_?(講d人名黎聽下)
2.)eng dict 最近dict果次有冇人知 d vob.?_?
3.)gold fish邊個有,,?我想搵你影印張....
4.)邊個有maths答案--'
琴日去陳安泰個bbq見到學校個miss ng(吳莉沙)囧
子豐bb好得意xP...佢媽咪SD左D相比我同TL.L..好得意呀>v<
遲dpost上黎先.....=)
各位上次一齊打排球既朋友..你地點呀..d手腳有冇痛.OMG
可能我少左運動..加陣大脾同博頭位仲痛緊/.\
加上琴日bbq玩玩得太投入....紅,瘀,腫v_v
|
| 發表時間:2008-12-31 01:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
人人^^ 於 2008-12-31 03:11 PM 發表:
加油o~
|
網主回覆
你呢,,做哂未?_?
人e媽姐嬸x奶 Posted at 2008-12-31 03:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
an` 於 2008-12-31 02:05 PM 發表:
@@ 我功課未do過~~~
|
網主回覆
搵日一齊去圖書館do長篇x) Posted at 2008-12-31 02:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|