金日同李po燕,人渣,vivan去跑步,,
笑死我,人渣一開始跑果時,
一路禁住個pat一路跑....xd
佢既步姿好搞笑,,個樣勁肉緊xpp
跟住跑4x100果時仲笑死,
我第3棒,人渣第1,
我遠處見到人渣,,比佢d步姿笑死
到第2棒李poyi,,人渣同佢交棒果時一齊跑,,
我係前面望住佢地跑,,
李poyi個樣好搞笑,,搞到我一邊跑一邊笑,,
最後結果係,,,1分28--'
之後跑左幾次,有進步,,gd!
練交棒果時,我停唔切,,趺左落地x)
因為我同李poyi交棒交得唔順利,,so同佢ch左位
由人渣交比我,,但我交比李poyi果時,,
我跑到成日禁低左佢,,
果時笑緊,,起唔番身
不過vivian ba就話我地跑得快左,係差交棒
之後我地係個更衣室果到試4人會議,試左好耐xp....--'
我地諗住星期日跑多次,,而加等緊佢地打黎
d corr終於改哂--'人渣d功課做左1/11,,,
佢淨係做左個goldfish....
點知金日vivian話果話唔收....囧
聽日同an去圖書館做長篇and maths...
le話要幫偶像設計件3,幫王祖藍?_?