ぼくらの16bit戦争
GLUEv3v
暱稱: 池
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.
.
.
.
空に歌うんだ
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 122
留言總數: 446
今日人氣: 6
累積人氣: 6469
2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


AM I GO TO DIE`? 分類: 未分類

再留在LIY多壹秒`老實說-我寧願去死;
知道我多辛苦麼`?
大慨不知道吧`?!
還是寫定遺書好了`笑

去補習`!?
我說很累.跟不上進度了`
還叫我補習`!?
有時累到飯也吃不到`路也走不好了-

能放過我麼;
死神`能來領我的性命麼;
天使`帶我到永恆國度麼;
家人`能放過我麼;






訪客留言 (返回 GLUEv3v 的日誌)


aaronLVshow 於 2009-10-22 09:19 PM 發表:
 院長~你唔走LA~LIY同我哋呢班FD會超超超...唔捨得你架~你一走~有院友~冇院長~都冇用LA~~~你唔走~我就唔蝦你~!一手交一手~好冇???I LOVE YOU~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessicol2068 於 2009-10-22 07:33 PM 發表:
院長,你唔好退學呀/_\
你退左學,咁我地lee D院友點算啊/口\
你唔好走呀/_\信社冇左你唔得嫁~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



J*2 於 2009-10-22 06:16 PM 發表:
sp4x吾好咁啦
退學??吾係最好的擇選呀`
如果你走左
我就小左個"好"朋友嫁啦~
JJ永遠支持你^_^*100
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal014 於 2009-10-22 05:44 PM 發表:
院長..
唔好離開我呀
豆腐我仲好愛你
唔好走啦..好冇?
笑笑,okay?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pooh2208 於 2009-10-21 10:41 PM 發表:
親愛的膠 笑笑吧T口T
上到中學這大概是正常的~話說我也有這樣的FEEL
不想上學 沒做什麼但好累
不要這樣喇 包撐你:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jamie_bananA 於 2009-10-21 10:04 PM 發表:
膠`點介要咁灰
吾好忘記蕉和你其他朋友系你身邊
我地會支持你架
蕉依家第1個撐你!~
加油膠
永遠愛你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]