| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ♡♡♡ 2008 年 6 月 14 日 星期六 ♡♡♡ |
| ♥- 唔係講笑`真係好多相* |
♥- 估下有幾多包點心?!幾多盒牛油?! 係15包點心`2盒牛油`勁*


♥- 估下邊個屋企黎既?! 10支藥水`仲有1盒牛油`總共3盒牛油*-______-

♥- 多謝$449`-v-

♥- 耶穌啊`-3-

♥- 水晶BabY*=]







♥- 超大杯囉`成囗cream`-_________-

♥- 牙羊`你寫咩牙?!點解有個雅"寫既?!


♥- 嘩`你地玩緊咩牙?!

♥- 死肥可牙`xD

♥- 嘩!` 令牙*xD

♥- 你做咩牙?!好不雅囉你` 玲龍浮凸`-_____-


♥- 跳舞牙?!




♥- 做咩咀豬小潤牙?!



♥- 無喇喇咁專心?!-v-





♥- 又係死肥可`-v-

♥- 牙羊`你好鬼正`-3-

♥- 邊3個咁曳牙?!帶得杯麵上黎嫁咩?!

♥- 成班2E囉咩事`-v-






♥- 你邊位牙?!-_______-

♥- 死肥可`肥左又瘦左啵`xD


♥- 恭囍你`畢業喇`



♥- 15支筆`



♥- 心形的`

♥- 盈盈眼藥水`

♥- 又有新野食` 真係瑞士買嫁`

♥- 北海道買嫁` xD



♥- 東京買嫁`xD 仲要係Kabaya添牙`


- END -
|
|
|
|
|
! ``蜥蝪仔◆ 於 2008-07-02 10:51 AM 發表:
影得我幾好wo 但係我出得咁少鏡嫁``) 要影多D我^0^
|
|
|
@W@豬潤 於 2008-07-01 10:56 PM 發表:
cm^3^ 我既相都有 抵讚xd!
|
|
|
小y:) 於 2008-07-01 10:54 PM 發表:
cM(3要回的喔^3^!
|
|
|
Lamking 於 2008-07-01 10:52 PM 發表:
cmcm^_
|
|
|
a01072 於 2008-06-27 03:00 PM 發表:
CmCm...回唷 你個blog蠻美的-) 你喜歡拍照嗎? 做個BG友OK嗎?
|
|
|
CM;; 嘩d相多到,,, 我鍾意旦頭比人(打)到O嘴果張~,~
|
|