--大男人主義--
寫下所由自己的經歷,事業,愛情,朋友, 通通記下來作為張來的回億!
GODBABE
暱稱: 鐵人
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
久遺久遺
10月13 記念我這條粉腸...
休息GE意思 5通真係休...
一人料理-_-"!?
友誼之旅 4年回歸
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 1109
Time
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


壽司吧開會!SHIT! 分類: 未分類

7/25

 岩岩放工

今日係公司比肥佬昌屌

唉 自問自己覺得無問題過到自己 相信比人係得先會出 大大話話我都做左好幾年

公司營經額下滑 點解整係怪壽司吧?

點解5一齊開會

5通整係得我個部門出品有問題?

我相信我D壽司無問題

問題在於樓面

個死姣西仆街含家產肥婆係到嘈嘈共

仆街 自己做錯就死狗入黎叫我幫佢搞

一有咩小錯問題就大聲講

好好聽咩? 我係客丫 係到食野 聽到佢講D野 下次都5敢黎食啦

本黎就係小事一件 比佢咁大聲講 真係GOD PK

無錯點解要認 食死貓?

唉..... 再係咁落去 我都5知可以涯到幾時

如果肥事精無左 我相信 公司一定會好團結!!

發表時間:2009-07-25 12:49 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 GODBABE 的日誌)


winson426 於 2009-07-25 04:48 AM 發表:
問君能有幾多愁~
恰似一江春水向西流~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -“ 流西水 我少 - -"!
Posted at 2009-07-25 03:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



樺仔 於 2009-07-25 01:09 AM 發表:
我就系怕牙偉因為佢而唔做牙!!= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊個怕丫偉而5做!?
老實講丫 人際問題太多啦
我聽好多 佢地所講GE野 都係針對 對方
 
Posted at 2009-07-25 01:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]