發覺呢排真係好辛苦..成日比呀媽嘈唔溫書...番到去又要無啦啦比人串
睇書睇到頸都實埋.....有時仲要比人窒/傳我同某人有野..真係好煩囉..
每日都有唔同事發生..好想生活過得靜d
好似今晚咁..一個人係房度一路hea..一路聽歌ge生活真係好正..超級舒服呢
希望日日可以平平靜靜咁過