今日真係好鬼悶..幾乎堂堂都悶到嘔
家政..一路畫野一路同腳子佢地吹水..
小息幾乎全部時間係家政房畫野同整野
中文..睇書兼做單元三..愁點作份文=.=
小息..買野食,如果矮仔唔係度一定買麵..分哂比fd食XD
bio....開始眼訓..但有實驗就精神哂
lunch..又係食桃園
phy..訓左一陣之後抄野同計數
放學幫石小姐搵野,之後打機
去到家約五點幾..六點幾七點開始作文..八點幾作哂..上去打邊爐