今日係支力到嘔=.=
p.e.上左球場..考完排球得果六分..鬼叫自己唔去練><
跟住我地班人係度射左陣波就鬥波..2打2..最初郎君..之後大王..再黎呀豬-.-"
今日都入左ok多波=.=
之後就去左踢波..有一球中死角..唔通腳風番緊黎!?
小息就買野飲
數學*2..做左幾條數就吹水..sor牙..拎你黎講笑..今日有同我吹水都知係邊個..呢度唔講名lu~
小息..hea+買野飲
中文*2小測..之後聽書
lunch..因要還書,所以桃園去=.=
英文*2.總 有不安感覺..emily比人玩針對=.=
放學番左黎..抄底d工式..跟住睇下野就hea lu~=/=
補習..做數
番黎極速咁食左d飯..超肚餓law=.=
|