| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 6 月 2 日 星期六 |
| 2007-06-02 |
金日..
成日留係屋企呀-V-"
冇咩野做..
溫左一陣仔既..中屎=]
呵呵xPP"
e家玩真.少林
幾好玩aOa"
雖然我都唔係幾識玩-v-"
玩左一陣勁舞炸..
又入過第2個團..-33-+V
太勁.._V_"
叻得制=3="
嘿嘿嘿嘿嘿嘿///
===================================
唔知點開口口-0-
都係冇講..
好想e家講..
但係好驚佢比我個答案,,
呵-V-"
難得我笑得出+V+"
........................................................................

|
| 刊登時間:2007-06-02 09:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 90 | »
|