2009-11-12 - ღ 在下正是輝大爺° - QOOZA BLOG 網上日誌
ღ 在下正是輝大爺°
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 325
今日人氣: 3
累積人氣: 1989
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12 分類: 未分類

 金日無去到買野食..

大家吾好打我丫..

因為小弟要去補補...習

所以有怪莫怪..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

哇哇哇..

超級勁爆開心..

AS i j0in tw0 of the barbecue..

中午又燒..晚上又燒..

可能你地星期一見到我..

會生多左幾粒野..

吾生真係好野啦..

I h0pe s0 la -[]-

但係未驚過..

haha..

好想快啲到聼日丫!!

P.s.邊個去左黎吾留低啲野..

      味洗出去本大爺門口丫!!






訪客留言 (返回 Garphical 的日誌)


crabsoul 於 2009-11-12 09:36 PM 發表:
去補習?-,-
吹帳...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



luv_L0yi 於 2009-11-12 07:52 PM 發表:
- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



diub1331 於 2009-11-12 07:52 PM 發表:
衰仔. 又吾黎=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ava194948858 於 2009-11-12 07:33 PM 發表:
輝爺`甘岩既|||

C0mM3nT` 醒你既`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y0yO_520 於 2009-11-12 06:06 PM 發表:
............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]