2009-11-14 - ღ 在下正是輝大爺° - QOOZA BLOG 網上日誌
ღ 在下正是輝大爺°
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 325
今日人氣: 7
累積人氣: 1993
2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

昨天因為小弟貓左..

金日打番..

=======================================================================================================

昨天早上同y0y0..蔡蔡子一齊番學..

之後y0y0話要買膠杯..

然後去左百佳到買..

買完就岩岩好啦..

然之後去到天橋見到Gap然..

then佢比左個能得利我..haha

之後搭車果時我同l0yi揮手..

l0yi都吾理人既..好衰=[]=

到左之後啲人係咁透爐..

但係我地果組就慢左啲..

所以去左John a到搵食..

然後我聼雞翼講一叉就可以食野..

之後我又跟佢一支叉走天涯啦..

最後食左好多野=3="

之後玩先遊戲就玩天水圍啦..

然後再同fd燒野食..

啲女仔買左酒..

之後又吾飲..

酒量吾係太好的我..

都要飲哂1.5支=.="

之後自己貓左..

同成哥搭的士番屋企..

P.S.吾留Cm者死!!!

有人玩我囉!!






訪客留言 (返回 Garphical 的日誌)


diub1331 於 2009-11-14 07:41 PM 發表:
輝哥!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszying8495 於 2009-11-14 06:03 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



luv_L0yi 於 2009-11-14 05:27 PM 發表:
我係見吾到姐!!吾係衰!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



luv_L0yi 於 2009-11-14 05:26 PM 發表:
你有同我揮手咩- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]