今日見集善成功了....
下星期上培訓.....成功的話就入職.....(本人相信機會都幾大)
用咗成年時間揾到一份有意義o既工作........都算係咁....
聽日陪女朋友行街...後日去見下電腦節.....搵下錢先.......