呢幾日都去了唔同的地方....
有長洲...o個度食下午荼係一流的!!(同啊Bee)
有山頂(可惜太大霧....仲想睇一睇維港夜景....白行了)...
自己一個身痕自己走上去
有昂平(次次同朋友去行都唔記得行心經簡林)
總係覺得昂平係一個人間仙景...O個度真係可以洗淨人們的心寧...很舒服!