今日,今日,今日......終於考完所有筆試
為左今日呢科商業,我琴晚第一次誦習達旦
估唔到我既第一次係比左我唔中意既商業
考完後,約左miss趙去飲茶,同行者有kayu,大文,成哥
又係食到超飽...
即使今日已考完所有筆試
但我心情冇乜輕鬆過,因為我從未緊張過^o^
聽日,聽日,聽日......就要出發啦
我親愛既朋友,心愛既人
我要告別你地幾日,勿掛念,我雖知你地都唔會......