今日6點半比人嘈醒左啦-︿-叫我起身係咪想送我番學先??
係就好啦,可惜唔係..跟住打比細哨,叫佢送我番學,7點半黎我屋企接我
番到去,還番架輪椅比學校,我唔洗用呢樣野啦!!
第1,2堂,中文,嘩,自由自在,係到做自己功課
跟住地理普通話,又係自己既世界,冇人理
跟住數學,i.s,無聊...食完lunch,又去搵eliza
睇NBA短片,好睇呀,跟住2堂英文,記左個欠功課
我都唔知佢講咩,聽日又有test,死梗啦
放學細哨請我地食野,難得喎!!又見到莊子康,呢個變態佬
隻腳2日已經行到啦,仲好似冇事咁,都唔知佢係咪咬柴既
跟住細哨同文送我番屋企...唔該晒
我諗聽日自己應該番到嫁啦
今次打到呢到,,88....待續
|