日後的回憶


個人資料
Garyluk1990
暱稱: gary
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
如無意外...
一首新詩
幻想興現實
抽刀斷緒緒更流
夢,想成真!
日誌分類
全部 (285)
未分類 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
我的好友
我的連結
gag茹xanga
MK XG
Po Wai
YAN XG
YIU L XG
tcss
小敏XG
小婷XG
低b昌XG
日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 376
今日人氣: 3
累積人氣: 16566
搜 索
RSS Feed

2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


番歸心慌慌 不安 分類:

今日8點8起身,9點鐘出門口,去買左早餐再去搭車

去邊?去元朗囉...因為今日應承左人去佢果到幫手

本身要9點半去到,但係我遲左2個字,,,雖然佢地食緊飯

到左10點零,要出發啦...3個師傅坐車頭,我坐車中間

車中間既個位真係好到冇得頂呀,又焗又熱,搞到我好頭暈

不過好采最後我都頂得住,冇嘔到,哈哈哈

跟d師傅去裝電器,多數係冷氣機,我只要搬野同遞野

呢d工作真係非常簡單....去裝第一部果陣,我主要係企..係到睇

睇睇下,佢打左黎,叫我即刻番屋企,如果唔係就揼晒我d野落街

我話我做緊野喎,佢都係叫我即刻番去...不過我冇理到佢...冇番到

點可以做做下野同人講...唔好意思,xx唔比我做,我要番屋企啦

我真係做唔出,成承左幫人一日就唔做埋我都唔走.最後我只有熄機

跟住再周圍去啦,係睇佢地裝冷氣既期間,真係學到唔少野.

我諗依家比部冷氣我,半個鐘都裝得晒,雖然d師傅唔洗半個鐘,最快一個字.

2點鐘去左食飯,佢地請我食呀,哈哈^.^

不過搭車搭到我好唔舒服,唔係幾想食.只想飲水.

食完飯再周圍去,最後....到左8點幾,裝完最後一部,走得

佢地唔知係邊到放左我落車,我問佢地鋪頭係邊

佢地話唔洗番去啦,你依家走得嫁啦.我話要番去等人

佢問等邊個,我話等果個令妹.佢問佢係咪我家姐=0=我話係同學

跟住過左一陣就番去啦,番到去再搬埋少少野就走得啦,同除海走的

本身除海六點收工嫁啦,但係由於我既關係佢做要8點半先走得

真係夠朋友,如果唔係佢我諗我唔敢番屋企囉,今日!真係好多謝好多謝佢呀,今日!

仲有要多謝eliza幫我諗辦法,仲有呀輝幫我搵定地方住,仲有一個搞屎棍大文

仲有d師傅教左我咁多野.未做之前除海同女人都話有個師傅好惡

但係我一d都唔覺,因為佢地都幾nice,起碼冇鬧我!

番到屋企...冇事!佢唔係屋企,唔知佢去左邊.

沖涼,打日記,訓教...

今日真係好xx(唔知點形容,搞到我好驚,驚到唔敢番屋企)

不好過采有身邊既朋友幫忙,我終於可以平安地番到屋企..

真係好多謝好多謝你地呀,my best friends.






訪客留言 (返回 Garyluk1990 的日誌)


YAN=]] 於 2007-07-18 11:25 PM 發表:
哈哈^0^" 因為你乖 D師傅咪唔鬧你囉=]]
我似你家姐咩-0-"! 唔係 咁老下話我-3-" 定你低B呢XD^0^"
 
放心啦! 你有大把朋友=]] 有事 實幫你架WO我地=]
所以牙! 你要努力 唔好比人捉左返去大陸牙XD 死都留係度牙要XD
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能真係因為我乖掛~
講真,你一d都唔似我家姐
我都好想好想有個家姐
雖然你個樣係老左d,不過你想做我家姐既我都ok既
 
可能我有一部分係因為你地我先會留係到啦
如果我冇晒朋友或某某的話,我一定唔會留係到
你都放心啦,佢趕唔走我嫁...一定
Posted at 2007-07-21 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]