琴晚勁唔開心呀,,我喊左出黎呀
我都估唔到我會喊嫁..不過喊極都係得果2滴眼淚
我喊有2個原因,一個係痛,不過痛只佔10%,,另一個就令我十分傷心
琴晚10點訓左,訓到聽朝7點幾,,成晚我最多都訓唔夠3個鐘
好痛呀,痛到我訓唔到,..原黎〝咬柴〞係有咁多後遺症嫁,,除左比賽,以後我都唔會咁搏嫁啦
跟住eliza打黎問我睇左e生未,我話未..跟住佢話,如果呀媽唔得閒帶我去睇,佢就帶我去喎

eliza,你真係好過我呀媽好多好多倍呀,..不過最後都係我呀媽帶我去睇跌打,.,痛死我啦

不過又真係幾得喎,睇完就冇咁痛啦...到左5點幾,eliza黎探我呀,本黎文都話黎的,可惜佢要課後支援
我呀媽係到,所以我都唔係幾想講野,,等佢同eliza傾,傾到6點到,eliza要走lu,,跟住我開玩笑話要送佢落去
佢話唔洗lu.跟住夜晚,,又煲左一陣粥,學左2句日文,嘻嘻..我想你講多次呀,可唔可以?
我知到我地班既peter pan輸左,不過我覺得我地咁既水準係冇可能會輸既
點解會輸,,因為我地做得太好啦,呢個第一唔配比我地囉,..我地至少都囉全球既第一啦
呢d廢物,垃圾咪讓比佢地囉,,垃圾咋嗎,要黎做咩....?送比我都唔要啦
所以各位,不要太傷心,,我地係國際級人馬,呢d獎襯唔起我地
垃圾獎比d廢物係最佳既絕配.....今次打到呢到...88,,待續
多謝各位關心我的人
我無以為報,最多只能話句:多謝
|