今日仲係好累..... 10:30返到學校同老師報告.. 之後要等個老師食完lunch返黎幫我簽野 簽完一個人返屋企... 返到屋企野都未食就訓教........... 到4:30到起身食左d野之後打機.... 之後老婆放學.... 等佢返屋企.....同佢玩cam 食完飯之後同老婆玩勁舞... 玩玩下好唔開心...點解...唔講....... 好唔想考......好辛苦呀....