今日同fd出左去行街.... 行到野夜,就諗住一齊dinner 點知得一個同我食...其他走曬.... 正當我同佢行下行下搵地方食野ge時候... 點知....佢唔見左個銀包..... 之後又跑返去頭先一齊吹水個到搵... 搵唔到...之後問係到打ball個d人... 佢地話有2個人令左個銀包去警察局.... 之後我地又跑返去警察局.... 去到警察局見到有2個人係到.... 之後整左好內...先可以令返.... 令返我個fd勁開心.... 我唔明有咩開心...都冇唔見過