|
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| 2008-02-13 | 看過的請Comment;]
| 放假...吾得閒打日記-o-`
日日都要去練話劇-_-"
由吾識做情人..練到識識地做情人-v-
日日笑人弱智...真系好弱智@@v
今日就搵個弱智仔同另一個人鬥弱智-9-""
勁搞笑-v-`
聽日就情人節啦..
祝有情人既..就開開心心永遠一齊""
冇情人既呢?就祝快d搵返自己既另一半啦-(oo)-""
| |
-`留下你的足跡吧:] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
努力啦^-^ 扮野扮得多..呃女仔都易..哈哈xDDD*v*
|
網主回覆
甘咪吾誠實囉-__-"" Posted at 2008-02-16 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|