|
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| 2007-12-23 | 看過的請Comment;]
| 一早起身出去睇戲..[[投名狀]]`
見吾到小靜..之後自己去左睇..好正=]`
睇完返屋企..`之後好眼訓.."
訓左陣..吾可以話訓既..
休息左陣啦..
之後3點..起身開電視睇波..`
東方好強=]
羸傑志3:1`
本身諗住5點出元朗打邊爐..
點知=[
其中1個主角病左:-(
搞到冇得去..
| |
-`留下你的足跡吧:] [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 187 | »
|
|