今年11點起左身,12點幾同彥彥茶茶返左學,就知道彥彥5係同我一班,我大受打擊...點解係直升咁9,5想全班直升
跟住去左T M 打保齡,彥彥因為某D原因輸左俾我
跟住就發生左D好有趣既野...
之後去圖書館,借完書,茶茶因為聽日旅行所以7:00走左.
跟住我同彥彥去左書局,睇書睇左幾個鐘,都幾正下...10:45先返到屋企
後日,就要返大陸啦,好慘呀,人地就去歎世界,我就要係D窮鄉僻壤涯
再見啦...
826返黎,希望無穿無爛啦