今日好慘呀~訓到11:00先醒~唉..失敗囉..我都唔知點解會咁~唔通我都中左病毒??1:45返教會練歌~之後就團契~完左就練歌喇~練到8:00就應該返home洗白白之後去天水圍過夜~同一大班死仔睇波呀~當然係通宵喇~哈哈...大家可以聽日call我返教會嗎??我唔想又好似上次咁~死左呀!!thx