今日7:00返教會早禱呀~之後就返學校準備去海洋公園玩呀~9:00出發喇!!去到海洋公園10:00一開波就坐吊車過左對面先喇當然~之後就開始玩game呀.過山車玩果陣都唔係好驚姐...之後就玩海盜船...好強呀...超正..錢某玩完之後就開始驚喇...哈哈哈哈..笑死我 /\/\"跳樓機都幾正...去到最高就停左..之後唔聲唔聲沖左落去...個人好似呆左既呀...仲有好多野玩左不過唔記得咩名~之後就食野同去左沙魚同水母館睇野..好多人呀..睇完又去玩過...滑浪飛船..我,希希,bb一齊坐..我坐最前濕曬.. 之後再去玩太空摩天輪..仲玩左兩次tim~~哈哈好卵正呀..畢仔去左玩要錢既game..中左會有公仔的...我借左佢一個黎玩...點知就係咁就中左喇!!開心到呀....有個公仔玩...正呀!!
今日玩都傻左...回程就係車度唱歌仔!!他愛著你!!仲有好多好多歌都唱左!!今日玩到好累呀!!
|