一 早就要去 姨媽home,但好過琴日,because在 姨媽home默完書,
已經到左4:00。去左kary home,玩computer(neopets),
好好玩呀!!好want 去kary home 呀!!希望明天可以更加開心啦!!
都
今日早上,又要 7 :30 起身,復活節都要咁早起身
下午,又要去姨媽home ,到在5:00同kary and cherry
去 kary home玩在一會兒,好 happy 呀 !!
之後,去左打 tennis !!我地玩得好 happy !!
這天我地都玩得好 happy !!