今日系跳大繩比賽
我地1C只系差少少就會win1D,可惜,可惜
我今日又見到佢
我超級happy啦
goeg text都好d呀
我對學校好有歸屬感
唔知點解呢排好鐘意6點先番屋企
可能因為佢ge緣故啦
最近有d野好煩呀
我估我累左chloe啦
琴日行完果個步行籌款累到死,行左成個鐘呀。
行完又要去買計算機,又要去買交安制服,由mongkok行到太子
番到屋企又要做功課,d功課多到死
今日起身全身都好庝
好似打完仗番黎咁
點解學校要搞埋晒d咁ge活動呀